در دنیا
دوچیز هستـ کهـ باید نگران آن باشیـ :اینکهـ سالمیـ یا مریضیـ . اگهـ سالمی کـ نگرانی نداره، اگه مریضیـ دوچیز هستـ کهـ باید نگران آن باشیـ : اینکهـ می میریـ یا زنده می مونیـ . اگهـ زنده می مونی ک نگرانیـ نداره، اگهـ می میریـ دوچیز هستـ کهـ باید نگرانـ آن باشیـ اینکهـ میری بهشتـ یا میریـجهنمـ . اگهـ میری بهشتـ کهـ نگرانیـ نداره،اگهـ میریـ جهنمـ ، اونجا انقدر آشنا می بینی ک نگرانیـ نداره..پس بخند و از زندگیـــ لذت ببر دوچیز...
ما را در سایت دوچیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: شنبه 25 تير 1401 ساعت: 5:10